Prowadząc własną restaurację, trudno jest znaleźć sposób na wyróżnienie się na tle konkurencji. Czy oferujesz konkretny rodzaj kuchni? Czy proponujesz wyjątkowe pozycje w menu, których nie można dostać gdzie indziej? Czy skupiamy się na używaniu najświeższych składników? Kiedy szukasz sposobu na ulepszenie swojej restauracji, jedną z rzeczy, która może zostać przeoczona, jest menu z napojami. Oto kilka powodów, dla których warto zacząć używać świeżych soków owocowych w restauracji, aby poprawić swój biznes.
Wierzcie lub nie, ale klienci zwracają uwagę na świeżość składników. Jeśli klienci widzą, że podczas przygotowywania zamówienia korzystasz z sokowirówki, to z większym prawdopodobieństwem będą mieli pozytywny obraz Twoich potraw i napojów.
Dodanie sokowirówki z certyfikatem NSF, aby mieć dostęp do świeżego soku, rozszerzy Twoje menu przy niewielkim wysiłku. Świeży sok będzie mógł być składnikiem innych przepisów, co sprawi, że sokowirówka będzie bardziej wartościowa niż używanie jej wyłącznie do produkcji soków. Jeśli w restauracji można sprzedawać alkohol, sokowirówka znacznie poprawi jakość koktajli.
Ponadto posiadanie sokowirówki do świeżych soków pomaga przyciągnąć uwagę milenialsów. Według raportu Trend Insight 2016 opracowanego przez Fona International, 40% Millennialsów jest znudzonych standardowymi smakami owoców i soków. Oferując świeże soki owocowe w nietypowych kombinacjach, będziesz lepiej przygotowany, aby zaspokoić potrzeby tych klientów.
Każda dieta wychodzi z mody, ale wygląda na to, że trend sokowirowania nie przeminie. Sokowanie jest często postrzegane jako zdrowy sposób na wprowadzenie większej ilości owoców i warzyw do codziennej diety; jeśli uda Ci się wykorzystać ten trend dzięki sokowirówce, prawdopodobnie zobaczysz pozytywne rezultaty w swoich zyskach.